Archief
Zoek je handicap
Achternaam:
Voorletters:
Wie is online
16 bezoekers online
1 gasten, 15 bots, 0 leden

‘Nu golf krimpt, moeten onze winkels de beste service geven’

Er worden veel minder rondes gespeeld op de Nederlandse golfbanen. Dat merkt ook ondernemer Judith Wagemakers (39). Zij leidt de winkelketen Golfplaza, marktleider in golfartikelen.

‘Vanaf 2010 konden we goed merken dat de situatie veranderde. Er kwam meer concurrentie, vooral van webwinkels, en de omzet van onze winkels liep terug. Met hoeveel wil ik niet zeggen. Het was duidelijk dat wij als bedrijfsleiding niet stil konden blijven zitten. Als de golfsport krimpt, moeten we de winkels aanpassen.’

‘Mijn familie is eigenlijk bij toeval in de golfartikelen terechtgekomen. Wij openden begin jaren negentig een winkel waar we faillissementspartijen gingen verkopen. Op een dag stuitten we op een enorme partij golfartikelen, uit het faillissement van GolfHouse, een keten met negen vestigingen in Nederland.’

Lees hier verder op de website van het Financieel Dagblad.

Social Media
Buienradar